- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیران نهاوند گزارش عملکرد کارهای انجام شده را به مردم واگذار کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری ظهر جمعه در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: مردم می‌دانند خدمتگزاران دولت چه کسانی هستند پس بهتر است، گزارش کارهای انجام نگرفته را به مردم بدهیم و دلایل را برای مردم بازگو کنیم زیرا مردم بر تنگناهای اقتصادی واقف و با محدودیت‌ها آشنا هستند.

ناصری ضمن گرامیداشت هفته دولت و جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرزوبوم، که در این میان دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر به آتش کین منافقان سوختند و فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده‌اند، گفت : در آستانه هفته‌ای هستیم که یادآور روزهای خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه من هنگام ارائه گزارش عملکرد لکنت زبان می گیرم، افزود: هفته دولت هفته‌ نقد و اصلاح عملکرد دستگاه‌های دولتی است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه نهاوند از تک روی ضربه های زیادی خورده است، افزود: من نیامدم گزارش کار بدهم، چراکه هرچه انجام‌شده وظیفه بوده است البته همین جا اعلام می کنم مدیرانی که در خدمت مردم نباشند جزء تیم دولت در نهاوند نخواهند بود، حتی اگر چشم راستم باشند.

مراد ناصری ادامه داد: توسعه نمی تواند زاییده ی نگاه تنگ نظرانه باشد، نمی تواند خروجی و دستاورد تک روی باشد، نمی تواند بزرگ شده ی حواشی باشد، بلکه توسعه ارکانی دارد که مهم ترین رکن آن مردم هستند و توسعه نیاز به امنیت دارد.

ناصری اظهار داشت: مطبوعات و اصحاب قلم باید جاده‌صاف‌کن باشند، برای توسعه نهاوند نیازمند یکی شدن و همدل شدن هستیم، اختلافات درونی در هر منطقه طبیعی است ولی ببینید هر جا که توسعه شکل‌گرفته همه سلایق در مقطعی یکی شده است.

وی در پایان گفت: وقتی اشتغال را خط قرمزی برای شهرستان ترسیم کردم مطمئن باشید به حواشی پشت کردم و خدمت به مردم را الویت قرار داده ام.