مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14474

صدای نهاوند:
همزمان با آغاز هفته دولت برای ارائه پاسخگویی به مطالبات مردم بیش از 20 میز خدمت در جایگاه‌ نماز جمعه نهاوندمستقر شد.

فرماندار نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار صدای نهاوند در مورد برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت:یکی از مشکلاتی که در سیستم اداری وجود دارد کاهش ارتباط ارباب رجوع با مدیران ادارات می باشد که مطالبات و خواسته های مردم در نتیجه نبود این ارتباط رنگ می بازد به همین جهت در میز خدمت یاد شده، مسئولان و کارشناسان ادارات مختلف نهاوند به سئوالات و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه داده شد.

مراد ناصری گفت: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند.

ناصری گفت: این اقدام با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به پرسش های آنها در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسیاری مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشته باشد ظرف مدتی پاسخ داده می شود.

وی تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت در ادارات به صورت حضوری و الکترونیکی  خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه می‌کند.

 فرماندار نهاوند تاکید کرد: از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن، مطالبات مردم پیگیری و از سردرگمی ارباب‌رجوع به دیگر اتاق‌های ادارات جلوگیری می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش