سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14497

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: نهاوند، چهارشنبه ۶ شهریورماه میزبان میهمانان رویداد همدان 2018 است که برنامه‌های این روز شامل بازدید از سراب گیان و حمام حاج آقاتراب و اماکن تفریحی و تاریخی است.

به گزارش صدای نهاوند، محسن جانجان در جمع خبرنگاران، افزود: برگزاری جشنواره عسل و برپایی ۱۵ غرفه صنایع دستی همراه با برنامه‌های شاد فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این اداره در قالب رویداد همدان ۲۰۱۸ و جشنواره تابستانی در شهرستان نهاوند است.

 
وی ادامه داد: در شهرستان نهاوند به مدت ۴ شب از ۶ شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر گیان و از ۲۲ تا ۲۴ در پارک کوثر نهاوند میزبان مردم با رویداد ۲۰۱۸ هستیم.
 
جانجان بیان کرد: همچنین پنج شنبه ۸ شهریورماه ساعت ۲۱ جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همزمان با اختتامیه برنامه‌های رویداد ۲۰۱۸ به صورت پخش زنده از شبکه استانی همدان و شبکه سراسری شما در پارک کوثر برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه رویداد ۲۰۱۸ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های نهاوند است، گفت: رویداد فرهنگی ۲۰۱۸ فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری نهاوند است و ما نباید از این فرصت مهم غافل شویم.
 
جانجان تصریح کرد: در این رویداد همدان میزبان میهمانان ویژه‌ای از کشورهای مختلف است و به عقیده بنده سهم شهرستان از رویداد ۲۰۱۸ در واقع این است که ما چه اندازه بتوانیم در حوزه گردشگری نهاوند را معرفی کنیم.
 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش