سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14503

صدای نهاوند:
همزمان با هفته دولت 3 طرح در شهرستان نهاوند با اعتبار یک میلیارد و 165 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند بعدازظهر دوشنبه در چهارمین روز از هفته دولت هم‌زمان با مراسم افتتاح ۳ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در روستاهای شعبان، فاماسب و بیان از توابع بخش مرکزی نهاوند، گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته و حال حاضر توسط مسئولین شهرستان امروز فاز دوم آسفالت روستای شعبان توسط بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری روستا انجام‌شده است.

مراد ناصری بابیان اینکه فاز دوم بهسازی این روستا شامل زیرسازی و عملیات خاکی به میزان ۱۶ هزار مترمربع و اجرای آسفالت است، گفت: در این پروژه ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت صرف شده که بااعتبار ۵۶۰ میلیون تومان، که ۱۴۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات دهیاری است به بهره‌برداری رسیده است.

ناصری در ادامه از افتتاح پروژه گلخانه سبزی و صیفی‌جات در روستای بیان خبر داد و گفت: مساحت این پروژه ۳ هزار ۵۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۴۵۵ میلیون با تولید سالانه ۱۰۰۰ تن از انواع صیفی و سبزی جات است که این گلخانه به‌صورت مستقیم برای ۴ نفر اشتغال‌زایی می کند.

وی ادامه داد: افتتاح سه واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد از دیگر پروژه‌هایی بود که عصر امروزبه نمایندگی در روستای فاماسب به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار نهاوند در پیان افزود: مجموع اعتبارات این سه پروژه مبلغی افزون بر ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و آورده متقاضی بوده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش