جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14526

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: متأسفانه امروز برخی افراد در داخل با احتکار و اختفا پیاده‌نظام دشمن شده‌اند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: امروز جامعه به دو جبهه پیروان پیغمبران و ائمه که شامل مراجع و ولایت‌فقیه است و جبهه فرعونیان و نمرودیان که پرچمشان به دست آمریکا، اسرائیل، فرانسه و غیره است؛ تقسیم شده است.

وی با اشاره به رهنمود امام راحل، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که دولت خدمت گذار مردم است که در این میان دولت‌ها تنها شامل قوه مجریه و دیگر قوا نیست و هرکه در این حکومت در راستای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارد خدمت گذار است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور، گفت: رهبری فرمودند که رئیس‌جمهور باید گشایش اقتصادی و فرهنگی ایجاد کند و در این راستا نیز بیشتر ادارات دارای بودجه فرهنگی هستند اما متأسفانه در برخی موارد هدر می‌رود.

وی با اشاره به طرح سؤال مجلس از رئیس‌جمهور، گفت: مجلس برابر حق قانونی خود از رئیس‌جمهور برای پاسخ به ابهامات دعوت کرد که این مهم نشان از مردم‌سالاری دینی دارد اما متأسفانه دشمنان ایران اسلامی این حرکت را به‌عنوان فرصتی برای نفوذ و رخنه به مردم و مسئولین و القای تفکرات خود قلمداد کردند که خوشبختانه نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه مجلس نقش نظارتی بر عملکرد مسئولین دارد، گفت: اگر مجلس نظارت دقیق داشته باشد بسیاری از تخلفات به وجود نمی‌آید کما اینکه بروز حقوق‌های نجومی و بسیاری از موارد بعد از همچون اختلاس‌ها و احتکارها به خاطر عدم نظارت دقیق مجلس به وجود می‌آید.

وی با تأکید بر لزوم نظارت بیشتر بر دستگاه‌های در ارتباط با اقتصاد مردم همچون بانک‌ها، گفت: درگذشته و امروز نظارت ضعیف بوده که به اینجا رسیده‌ایم.

وحدت در جامعه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

امام‌جمعه نهاوند آغاز محاکمه مفسدان اقتصادی را فرصتی مناسب برای نقش‌آفرینی قوه قضاییه و جلب اعتماد مردم به‌نظام عنوان کرد و گفت: امروز دشمن به دنبال القای تفکرات خود با استفاده از مشکلات اقتصادی است.

وی بابیان اینکه اگر وحدت داشته باشیم تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند، تأکید کرد: امروز مسئله اقتصادی که متأسفانه برخی در داخل با احتکار و اختفا پیاده‌نظام دشمن شده‌اند، سخت‌تر از شرایط زمان جنگ ایران و عراق نیست لذا باید از تهدیدها فرصت بسازیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش