سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14529

صدای نهاوند:
مراسم کلنگ زنی زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان با حضور، فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان و جمعی از مدیران نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه محور نهاوند فیروزان یکی از کوتاه‌ترین مسیرها به سمت استان کرمانشاه است و همچنین معبر عبور و مرور مردم محلی و هم‌وطنان از مرکز به غرب کشور جهت زیارت عتبات عالیات محسوب می‌شود دارای حج تردد بسیار زیادی است.

وی بابیان اینکه متأسفانه هرساله در ایام اربعین در این محور شاهد کشته و زخمی شدن هم‌وطنان هستیم، گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای سه‌نقطه حادثه‌خیز در محورهای نهاوند بروجرد، نهاوند ملایر و نهاوند فیروزان به سمت کرمانشاه است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با معاون وزیر راه و همچنین حضور ایشان در شهرستان، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر راه و معاون ایشان سه میلیارد تومان اعتبار برای این مهم اختصاص داده‌شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این محورها ایمن‌سازی شوند.

وی ادامه داد: محور نهاوند فیروزان که سه‌راهی شهرک در حدود کیلومتر ۱۸ آن قرار دارد معبر تردد ۹ تا ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی بخش خزل نهاوند است که ازلحاظ خطرناک بود حائز اهمیت است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش