- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

احداث زیرگذر سه راهی شهرک نهاوند موجب کاهش تصادفات و سوانح رانندگی می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرا ناصری در مراسم کلنگ زنی زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان که با حضور سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان و فرماندار شهرستان برگزار شد، گفت: به دلیل برخی تصادفات و سوانح رانندگی در این منطقه، احداث این زیرگذر می تواند به کاهش آن و افزایش ایمنی این مسیر کمک کند. همچنین لازم است اهالی روستاهای این منطقه نیز در تسریع اجرای این پروژه همکاری کنند.

ناصری گفت: خوشبختانه پروژه زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان امروز با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی بااعتبار ۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به لزوم همراهی مردم در تسریع و به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی، گفت: امروز اعتبار پروژه و همت مسئولین استان، شهرستان و نماینده مردم نهاوند در این پروژه نیازمند حمایت اهالی است.

فرماندار نهاوند با اشاره بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر این زیرگذر با توجه به حجم تردد زائران عتبات عالیات، گفت: محور نهاوند فیروزان یکی از محورهایی است که مرکز کشور را به استان‌های غربی همچون کرمانشاه و ایلام و غیره متصل می‌کند لذا امیدواریم بهره‌برداری از این زیرگذر بخشی از آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای نهاوند را کاهش دهد.