سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14549

صدای نهاوند:
آئین تجلیل از مسئولین انجمنهای فرهنگی ، هنری ، سینمایی با حضور نماینده مردم نهاونددر مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در این مراسم اظهار داشت: شهر نهاوند در طول تاریخ فراز و فرودهای زیادی به خود دیده و این شهر دروازه ورود اسلام به ایران زمین بوده است، و هر کس می خواهد در تاریخ گذری داشته باشد بایستی از شهرستان نهاوند که بهترین سند زنده و پویاست عبور کند .

حسن بهرام نیا افزود : شهر ما شهری فرهنگی است و تمدن زاییده فرهنگ است و ما در این خصوص حرفهای زیادی برای گفتن داریم ، در زمینه شعر ، داستان ، موسیقی ، تئاتر ، هنرهای تجسمی حرف های زیادی برای گفتن داریم که باید و شاید نتوانسته ایم به جایگاه بی بدیلمان برسیم .

بهرام نیاخاطر نشان کرد بایستی آسیب شناسی شود که چرا نتوانسته ایم جامعه با نشاطی داشته باشیم ما با ظرفیتها و زیر ساختهای بالاقوه شهرستان انتظار داریم فعالیتهای فرهنگی و هنری بسیار پویاتر و فعالترشوند و این از مطالبات جامعه ماست و بایستی زیر ساختها برای این فعالیتها فراهم شود .

بهرام نیا اهالی فرهنگ و هنر نهاوند را به تلاش و همت در سال ۹۷ در راستای عمل به فرموده مقام معظم رهبری فرا خواند و افزود: وظیفه همه ما شناساندن شهر نهاوند به مردم ایران است.
وی افزود: اگر ما امروز شاهد وجود هنرمندانی برجسته و شاخص هستیم و شکوفایی هنر و فرهنگ در شهرستان را می‌نگریم به آن علت است که نهاوند هماره تاریخ مهد فرهنگ و تمدن بوده و وجود هنرمندان و علمای برجسته در سالهای گذشته و حال شاهدی بر این ادعاست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالان فرهنگ و هنر شهرستان و به ویژه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خواست، نسبت به برگزاری همایش‌های مختلف با حضور هنرمندان شاخص کشور، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح منطقه‌ای و کشوری و حضور افراد مطرح در عرصه فرهنگ و هنر توجه و اقدام کند.
در پایان این مراسم از ۱۱ نفر از مسئولین انجمن‌های فرهنگی و هنری و سینمایی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توسط نماینده مردم نهاوند تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش