- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آئین تجلیل از مسئولین انجمنهای فرهنگی ، هنری ، سینمایی نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در این مراسم اظهار داشت: شهر نهاوند در طول تاریخ فراز و فرودهای زیادی به خود دیده و این شهر دروازه ورود اسلام به ایران زمین بوده است، و هر کس می خواهد در تاریخ گذری داشته باشد بایستی از شهرستان نهاوند که بهترین سند زنده و پویاست عبور کند .

حسن بهرام نیا افزود : شهر ما شهری فرهنگی است و تمدن زاییده فرهنگ است و ما در این خصوص حرفهای زیادی برای گفتن داریم ، در زمینه شعر ، داستان ، موسیقی ، تئاتر ، هنرهای تجسمی حرف های زیادی برای گفتن داریم که باید و شاید نتوانسته ایم به جایگاه بی بدیلمان برسیم .

بهرام نیاخاطر نشان کرد بایستی آسیب شناسی شود که چرا نتوانسته ایم جامعه با نشاطی داشته باشیم ما با ظرفیتها و زیر ساختهای بالاقوه شهرستان انتظار داریم فعالیتهای فرهنگی و هنری بسیار پویاتر و فعالترشوند و این از مطالبات جامعه ماست و بایستی زیر ساختها برای این فعالیتها فراهم شود .

بهرام نیا اهالی فرهنگ و هنر نهاوند را به تلاش و همت در سال ۹۷ در راستای عمل به فرموده مقام معظم رهبری فرا خواند و افزود: وظیفه همه ما شناساندن شهر نهاوند به مردم ایران است.
وی افزود: اگر ما امروز شاهد وجود هنرمندانی برجسته و شاخص هستیم و شکوفایی هنر و فرهنگ در شهرستان را می‌نگریم به آن علت است که نهاوند هماره تاریخ مهد فرهنگ و تمدن بوده و وجود هنرمندان و علمای برجسته در سالهای گذشته و حال شاهدی بر این ادعاست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالان فرهنگ و هنر شهرستان و به ویژه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خواست، نسبت به برگزاری همایش‌های مختلف با حضور هنرمندان شاخص کشور، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح منطقه‌ای و کشوری و حضور افراد مطرح در عرصه فرهنگ و هنر توجه و اقدام کند.
در پایان این مراسم از ۱۱ نفر از مسئولین انجمن‌های فرهنگی و هنری و سینمایی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توسط نماینده مردم نهاوند تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.