سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14554

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

۹ انجمن ادبی، هنری و سینمایی در نهاوند فعالیت می کنند

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: 9 انجمن با نام‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، شعر، موسیقی، پژوهش و تحقیق، ادبی و داستان و سینمایی جوان و تئاتر با بیش از 800 عضو ثابت و سیار در نهاوند فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، زینب سیف در مراسم تجلیل از مسئولین انجمنهای فرهنگی ، هنری ، سینمایی شهرستان نهاوند، اظهار داشت: اصحاب فرهنگ و هنر نهاوند بدون هیچ چشمداشتی و با تمام کاستی‌ها هنر خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم به کار گرفته‌اند و با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند نام نهاوند را در کشور بر زبان‌ها جاری کنند.

سیف گفت: در شهرستان نهاوند ۹ انجمن با نام‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، شعر، موسیقی، پژوهش و تحقیق، ادبی و داستان و سینمایی جوان و تئاتر با بیش از ۸۰۰ عضو ثابت و سیار در این انجمن‌ها مشغول به فعالیت هستند. 

وی افزود: همچنین کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان که قریب به ۷۵ کانون با ۴۰۰۰ عضو می باشند به عنوان نمایندگان این اداره بخشهای مختلف شهر و روستا ، اقدام به انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری می نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند بیان داشت: ۶ آموزشگاه آزاد هنری در زمینه‌های موسیقی، طراحی و نقاشی،گریم و آموزش قرآن توسط بخش خصوصی مشغول به فعالیت هستند که سالانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این مراکز آموزش می‌بینند.

وی گفت: توسط مؤلفان و نویسندگان نهاوندی ۳۰ اثر در سال‌های اخیر و ۹۰ اثر در چند سال گذشته در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی، مذهبی، شعر و داستان به رشته تحریر در آمده است.

سیف فعالیت مستمر و بدون وقفه سینما اندیشه شهرستان با اکران همزمان جدیدترین فیلم های سینمایی کشور ، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه جشنواره رضوی ، برگزاری بیش از ۶۰ جلسه نقد و بررسی و شعر خوانی ، مجوز ۹ عنوان کتاب ، برگزاری نمایشگاه تخصصی علوم قرآنی و … را از اقدامات انجام گرفته در این اداره در سال ۹۷ دانست و خاطر نشان کرد با برنامه ریزی های به عمل آمده شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر و بهتر حوزه فرهنگ و هنر شهرستان باشیم .

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش