جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14576

صدای نهاوند:
رئیس آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون532 نفر از بانوان در 23 حرفه آموزشی معادل 75هزار و 810 نفر ساعت مهارت های فنی را فرا گرفته اند.

لیلا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با اشاره به ارائه آموزش به ۹۶۸ نفر در بخش خصوصی و دولتی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند در بخش ارائه آموزش ثابت با داشتن ۵ کارگاه آموزشی فعال در رشته های طراحی و دوخت، سفال، رایانه، صنایع دستی فرش و صنایع چوب دوره های مهارتی را برگزار کرده است.

وی گفت: این مرکز علاوه بر کارگاه ثابت در تیم های سیار روستایی، شهری، زندان و کارآموزی در محیط کار واقعی فعالیت دارد.

شهبازی گفت: این مرکز آموزشی با ۱۷ آموزشگاه آزاد بخش خصوصی زیر مجموعه خود توانسته به تعداد ۴۳۶ نفر در ۱۰ رشته فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، طراحی و دوخت، صنایع دستی، مراقبت و زیبایی، الکترونیک، عمران، خدمات آموزشی، صنایع دستی فرش و گردشگری آموزشهای مهارتی را به متقاضیان ارائه کند.

وی عنوان کرد: این مرکز آموزشی طبق تفاهم نامه ای که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت کشور داشته تعداد ۵۵ نفر از زنان سرپرست خانوار معرفی شده از اداره کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان را در رشته های طراحی دوخت و مراقبت و زیبائی بصورت رایگان آموزش داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۲ نفر بر اساس نیاز متقاضیان در روستاهای ده چقایی، رود حسن علیا، قلعه ذراتی، نثار، ولی سیراب در حرفه تابلو فرش؛ مهارتهای لازم را فرا گرفته‌اند.

شهبازی از تحقق ۱۰۰ درصد تعهدات آموزش فنی و حرفه ای خواهران در  تمامی بخشهای دولتی و خصوصی خبر داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش