جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1459

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری که امسال و طی یک درگیری طایفه‌ای در روستایی در نهاوند مرتکب قتل و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ “محسن اقبالیان” در تشریح این خبر اظهار کرد: در تابستان امسال در پی یک تنش جزئی بین دو طایفه در یکی از روستاهای تابعه شهرستان نهاوند فردی به قتل رسید که بلافاصله با حضور به موقع پلیس نهاوند از بروز اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری به عمل آمد و اوضاع امنیتی روستا تحت کنترل کامل پلیس قرار گرفت.

وی افزود: قاتل به محض ارتکاب قتل و با کمک اقوام خود از محل متواری شد بنابراین مراتب دستگیری او به صورت جدی و با انجام اقدامات وسیع و گسترده اطلاعاتی در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

اقبالیان عنوان کرد: در پی این اقدامات و با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی و پلیسی در نهایت محل اختفای نامبرده شناسایی و در هفته گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط پلیس نهاوند دستگیر شد.

وی تصریح کرد: قاتل دستگیر شده در پی این دستگیری به بزه انتسابی خود معترف و به همراه پرونده متشکله به مرجع محترم قضایی معرفی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: اولویت اجرایی در ناجا و به تبع آن در پلیس نهاوند برخورد قاطعانه و بی‌امان با هر نوع نا امنی و افراد برهم‌زننده امنیت و آرامش شهروندان است که در این مسیر اقدامات مقتدرانه پلیس مستمرا ادامه دارد.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش