- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) در نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: وحدت، ولایت مداری و ایستادگی ۳ اصل اساسی است که دشمن را در برابر ایران اسلامی خار و ذلیل کرده و به همین دلیل هرروز دست به تحریم‌های جدید علیه این ملت می‌زند.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی گفت: پیام این رزمایش در آستانه محرم این است که مردم ما در تحریم همچون امام حسین (ع) هستند و هیچ‌گاه به خاطر مطامع دنیوی از ایستادگی دست برنمی‌دارند.

خوشبختانه رزمندگان ایران اسلامی شبانه‌روز در حال حفاظت و حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی هستند و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمن به کشور تجاوز کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در  این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار نظام برای دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد امید برای مردم و دوست داران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در مرحله بعدی برگزاری رزمایش در شهرستان نهاوندجهت محرومیت‌زدایی ۲۵ گروه جهادی با استعداد ۲۵۰ نفر از اقشار مختلف بسیجی شهرستان به مناطق حاشیه‌ایی و محروم شهر نهاوند، گیان، فیروزان، برزول اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این گروه‌های جهادی از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان هستند که در مناطق محروم و حاشیه‌ایی شهرستان به اقداماتی از قبیل فعالیت‌های عمرانی،‌ محرومیت زدایی، فعالیت‌های آموزشی، پزشکی و غیره خواهند پرداخت.