سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14651

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند روز یک شنبه با تعدادی از مدیران با حضور در روستاهای لیلان، ولی سیراب و بالاجوب بخش زرین دشت نهاوند ضمن دیدار با مردم به بررسی مشکلات این روستاها پرداخت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در جمع مردم روستای لیلان اظهار داشت:  اگر اهالی این روستای به دنبال اشتغال هستند باید از تسهیلات روستایی استفاده نمایند و بدانند بدون پیگیری شورا و دهیار روستا و خود اهالی کاری صورت نخواهد گرفت.

ناصری گفت: از طریق مکاتبه با اداره کل نوسازی مدارس مشکل تعمیر و تجهیز مدرسه روستا برطرف می شود و با همکاری شبکه بهداشت و درمان آب آشامیدنی روستا آزمایش و نمونه گیری شده ودر صورت آلودگی ،آب وفاضلاب روستایی ملزم به برطرف نمودن آن می باشد.
 وی افزود: موضوع روشنایی معابر روستا با همکاری اداره برق بررسی ودر صورت نیاز تامین گردد، وبنیاد مسکن موضوع آسفالت معابر این روستا را در دستور کار قرار دهد.

وی از شورا ودهیار روستا خواست با همکاری مخابرات ظرف مدت یک ماه مشکل تلفن روستارا برطرف نمایند و راهداری شانه سازی راه محور فارسبان_برزول را در دستورکار قرار دهد.

روستای ولی سیراب:

فرماندار نهاوند ضمن  بازدید از روستای ولی سیراب در جمع مردم این روستا ضمن تاکید بر پیگیری شورا و دهیار برای حل مشکلات روستا و مطالبات مردم گفت: کانال دفع آب های سطحی توسط بنیاد مسکن جداره سازی شود و آب و فاضلاب روستایی با کمک بخشداری ودهیاری روستا مشکل آب شرب را ظرف مدت ۱۵روزحل نمایند ،اهالی روستا نیز مکلف هستند برای اخذ انشعاب واستفاده از خدمات آب وفاضلاب مراجعه نمایند .
مراد ناصری ادامه داد: تیرهای برق فشار قوی این روستا با مشارکت دهیاری تا پایان سال جابجا شده وهمچنین دهیاری نیز مکلف است ساخت وساز غیر بومی را تحت کنترل قرار دهد.
وی در پایان گفت: لایروبی قنات روستا توسط جهاد کشاورزی انجام گیرد.

بالا جوب:

 فرماندار نهاوند پس از بازدید میدانی از روستای بالاجوب گفت: مشکل ارتباط مخابرات این روستا توسط اداره متبوع ظرف مدت۱۵روز برظرف گردد.
مراد ناصری بیان داشت: کشاورزان از طریق همکاری با دهیاری وشورا برای بهره مندی ازخدمات آبیاری های نوین به جهادکشاورزی مراجعه نمایند و بنیادمسکن با مشارکت دهیاری کانال دفع آبهای سطحی این روستا را جداره سازی نمایند.
 ناصری افزود: لایروبی قنات داخل روستا توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش