- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نامنویسی۳۷ داوطلب نمایندگی مجلس در استان همدان/سه نفر در نهاوند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: با گذشت دو روز از نام نویسی برای حضور در دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۳۷ داوطلب نامنویسی کردند.

به گزارش صدای نهاوند، محمدابراهیم الهی تبار  کرد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح شنبه در هفت حوزه انتخابیه استان همدان آغاز شد.
وی اضافه کرد: در نخستین روز از نام نویسی برای انتخابات مجلس ۱۹ نفر برای حضور در این دور از رقابتها نام نویسی کردند که دو نفر از آنها زن هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: در دومین روز، ۱۸ داوطلب با مراجعه به حوزه های انتخابیه استان همدان برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نامنویسی کردند.
وی اضافه کرد: ۱۰ داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، هشت نفر در ملایر، شش نفر در بهار و کبودرآهنگ، چهار نفر در رزن، سه نفر در اسدآباد، سه نفر در نهاوند و سه نفر در تویسرکان تا به امروز ثبت نام کرده اند.
الهی تبار گفت: مسن ترین داوطلب متولد سال ۱۳۳۱ شمسی و ۶۱ سال دارد همچنین جوان ترین داوطلب شامل دو داوطلب مرد و یک داوطلب زن بوده که هر سه آنها متولد سال ۱۳۶۴ هستند.
الهی تبار افزود: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس در هفت حوزه انتخابیه انجام شده و در فرمانداری کبودرآهنگ و فامنین ثبت نامی انجام نمی شود.
استان یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفری همدان با ۹ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی و پنجمین دور خبرگان رهبری همزمان در هفته اسفندماه امسال برگزار می شود.

telegram-channel [1]