- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند برپا شد

زینب سیف در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار داشت: نمایشگاه طراحی و نقاشی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه آزاد نقاشی آفرینش و واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این شهرستان برپا شده است.
وی افزود: این نمایشگاه شامل آثار ۸ نفر از نقاشان و ۲ نفر از هنرمندان طراح شهرستان می باشد که از ۱۴ شهریور ماه به مدت هفت روز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
سیف با بیان اینکه آثار این نمایشگاه با موضوع طبیعت، اماکن تاریخی، اشیاء بی‌جان و … است اضافه کرد: آثار نقاشی به نمایش در آمده در این نمایشگاه شامل ۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رئالیسم، کوبیسم و مدرنیسم در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ و نقاشی بر روی تخته است.
مدیر اداره ارشاد اسلامی نهاوند یادآور شد: در بخش طراحی نیز ۲۰ اثر شامل طراحی داخلی، صنعتی، کارتون و کاریکاتور و طراحی گرافیک چشم هر بیننده‌ای را به خود وا می‌دارد.
سیف خاطر نشان کرد در این نمایشگاه آثار هنرمندان آقایان علی شهبازی –محمدعلی نهاوندیان و حسام الدین صفی منش و خانمها زهرا نادری – آتنا شهبازی-نداطاهری-لیلا بحیرایی-مبینا زمانیان –مهتاب سوری وعطیه میرزایی می باشد که همه روزه در ایام برپایی از ساعت ۹ الی ۱۳ و۱۴ الی ۱۹ در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان می باشد .