- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آبنمای موزیکال میدان مرکزی نهاوند با حضور مسئولین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون عمرانی استاندار همدان در مراسم افتتاحیه آبنمای موزیکال میدان مرکزی گفت: طرح جامع و مطالعاتی جداره سازی میدان مرکزی نهاوند تدوین شود.

 محمود عراقی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهاوند و همچنین ظرفیت شورای و شهرداری نهاوند، گفت: خوشبختانه شوراها برای مردم و نظام از جایگاه والایی برخوردار هستند که این مهم محقق نمی‌شود مگر با فعالیت صادقانه این عزیزان است.

 وی بابیان اینکه هیچ فردی حق تضعیف شوراها را ندارد، گفت: بحمدالله امروز همدلی خوبی در شهرستان نهاوند مشاهده می‌شود که توسعه را نیز به دنبال دارد.

 معاون عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه با حفظ عدالت باید به شهرهایی که در عرصه‌های عمرانی فعال‌تر هستند کمک بیشتری شود؛ گفت: به شهردار نهاوند که از بدو ورود به شهر نهاوند اقدامات خوبی انجام داده پیشنهاد دارم اگر طرح مطالعاتی برای جداره سازی این ظرفیت بزرگ ینی میدان مرکزی نهاوند تدوین‌نشده است در دستور کار قرار دهند.

 عراقی با اشاره به فرهنگ، تاریخ، ادب، و ظرفیت آب نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند مستحق بهترین‌ها است امیدواریم این مهم فتح بابی برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان باشد چراکه نهاوند از دیرباز در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش به سزایی داشته است.

وی با اشاره به فعال بودن فرماندار نهاوند، گفت: تائید اینکه فرماندار نهاوند فعال است به معنای این نیست که درگذشته کار نشده این بدین معناست که در حال حاضر برنامه‌ها با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

 وی با اشاره به لزوم همدلی در توسعه و آبادانی گفت: یکی دیگر از مقوله‌هایی که می‌تواند در توسعه شهری مؤثر باشد پرداخت عوارض حداقلی است تا در کنار اعتبارات استانی به اعتباری برای آبادانی و ساخت چنین اماکنی منجر شود.

فرماندار نهاوند در ادامه مراسم بهره برداری از آبنمای موزیکال نهاوند ، گفت: خوشبختانه امروز در شهرستان نهاوند اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات میسر نمی شد مگر با همراهی مسئولین شهرستان که جای تشکر دارد.

مراد ناصری خاطر نشان کرد: استاندار محترم در سفر به شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساماندهی این میدان اختصاص دادند که نشان از اعتماد ایشان دارد.

وی تصریح کرد: پیام این افتتاح این است که از یک سو استاندار محترم و مجموعه مدیریتی استان، نگاه ویژه ای به نهاوند دارند و از سوی دیگر تعامل بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی سایر مسوولین شهرستان می تواند به اقدامات سازنده ای منجر شود.

ناصری افزود:۱۷۲ هکتار ‌بافت فرسوده نیز داریم که باید با همین نگرش مثبت و تعامل محور آنرا به یک فرصت برای داشتن یک شهر زیبا و درخور همشهریان عزیز مبدل کرد.