سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14720

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای چهار بانده کردن ۲۰ کیلومتر ازطول محور نهاوند- آورزمان- ملایر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مراد ناصری فرماندار نهاوند ، نادیان معاونت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه جاده نهاوند _ آورزمان _ ملایر صبح پنج شنبه بازدید کردند.

حسن بهرام نیا در حاشیه این بازدید گفت: متاسفانه هر ساله در محور نهاوند _ آورزمان _ ملایر حدود ۳۰ الی ۴۰ کشته می دهد و ساماندهی این محور حادثه خیز از مطالبات مهم مردم شهرستان است.
وی افزود : با توجه به اینکه این محور مسیر عبور زائران عتبات عالیات است در صورت بروز حادثه در این محور همه ما مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

وی عنوان کرد : متاسفانه تا کنون وعده های زیادی برای ساماندهی این محور به مردم داده شده است که آخرین وعده‌ایی که توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان برای این محور داده شد این بود که چهار کیلومتر این محور از سمت نهاوند برای هفته دولت امسال زیر بار ترافیک برود که متاسفانه این وعده هم محقق نشد.

بهرام نیا تصریح کرد: مردم شهرستان از وعده هایی که تاکنون برای ساماندهی این محورداده شده و هیچکدام تا کنون محقق نشده خسته شده اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: با رایزنی و مکاتبات و دیدارهای انجام شده اعتبار ملی ساماندهی و تعریض جاده نهاوند- آورزمان- ملایر از تقاطع روستای عشوند به سمت ملایر از ۲۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

بهرام نیا در پایان گفت : یک کیلومتر ورودی روستای عشوند تا چند روز آینده آسفالت و ۴ کیلومتر ورودی این محور از سمت نهاوند نیز زیر سازی و آسفالت آن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش