مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14748

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یک ماه آینده ایجاد ناحیه صنعتی مبل و منبت در نهاوند کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: به عنوان ناظر بر شورای برنامه ریزی استان، در خواست شهرستان نهاوند را برای اختصاص ۲میلیارد تومان جهت بهسازی سراب “گاماسیاب و گیان” مطرح کردم که این اعتبار در نظر گرفته شد. 

بهرام نیا افزود: پروژه ایجاد ریل راه آهن و ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند بطول ۲۲کیلومتر و ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار در آستانه انتخاب پیمانکار و شروع به کار است. 

وی ادامه داد: جهت ادامه کار چهار بانده کردن محور نهاوند، آورزمان، پیمانکار دومی هم انتخاب شده و با اعتبار ۵۰میلیارد تومان در کنار پیمانکار قبلی کار را با سرعت بیشتری از ۳راهی عشوند به سمت آورزمان ادامه خواهد داد. 

نماینده مردم نهاوند بیان داشت: جذب اعتبار برای احداث، بهسازی و آسفالت راههای روستایی بطول بیش از ۵۶کیلومتر، که پیمانکاران آن انتخاب و در برخی محورها کار آغاز شده است که انصافا انقلابی در حوزه راههای ارتباطی شهرستان ایجاد شده است. 

حسن بهرام نیا افزود: پیمانکار استخر (شهرک طالقانی)که اعتبار آن بصورت کامل از محل اعتبارات وزارت نفت جذب شده، شروع به کار نموده است و عملیات ساخت پروژه،”خانه امید”(ویژه بازنشستگان )بعد از ایام سوگواری محرم، شروع خواهد شد. 

بهرام نیا اظهار داشت: همچنین پروژه ایجاد شبکه فاضلاب شهری نهاوند با جذب بیش از ۹میلیارد تومان اعتبار و شروع بکار همزمان ۴پیمانکار، در نقاط مختلف شهر به سرعت در حال انجام است و برای شروع فعالیت صنایع آلیاژی نهاوند (که ۴سال است راکد مانده )مبلغ ۴۲میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات گرفتیم، همچنین برای بنیاد بتن نهاوند ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده که مبلغ آن بزودی نهایی خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی نهاوند ظرف ۲سال و با بیش از ۹میلیارد تومان اعتبار بزودی با حضور معاون رئیس جمهور یا وزیر علوم افتتاح خواهدشد. 

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: از ظرفیت های ویژه بخش های غیر دولتی، نهادها و NGOها در بهسازی روستاهای محروم بخش خزل شرقی استفاده کرده ایم. که در این زمینه طی ۴ماه گذشته با همکاری بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)اقدامات خوبی انجام شده است. 

بهرام نیا در پایان گفت: کارخانه قند ۵۰۰۰تنی نهاوند که با تکمیل فرآیند صدور مجوز های لازم، ان شاالله بزودی با دعوت از وزیر جهاد کشاورزی کلنگ زنی خواهد شد که خدمتی بزرگ به جامعه کشاورزان خواهد بود

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش