سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14753

صدای نهاوند:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: آمریکایی ها هم اکنون در انزوا هستند و هیچ نهاد بین المللی از آنها حمایت نمی کند و اجماع جهانی بر ضد کشور ما شکسته شده است.

به گزارش صدای نهاوند، سید سعید شاهرخی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت:دشمنان با انواع ترفندها سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی داشته و دارند ولی همیشه با هوشیاری مردم، ناامید شده اند.

وی افزود: امروز دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی برای مقابله با انقلاب اسلامی به راه انداخته اند ولی از این غافل هستند که مردم ما آگاه هستند و اجازه نمی دهند امنیت و ثبات انقلاب اسلامی به خطر بیفتد.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم همواره در راه ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت کرده اند و به یاری خدا از این حوادث و جنگ اقتصادی با موفقیت عبور خواهیم کرد، تاکید کرد: برنده این تهاجم همه جانبه اقتصادی مردم بزرگ ما هستند و از این شرایط هم با ایستادگی مردم و با تدابیر مسئولان عبور می کنیم.

وی گفت: آمریکایی ها هم اکنون در انزوا هستند و هیچ نهاد بین المللی از آنها حمایت نمی کند و اجماع جهانی بر ضد کشور ما شکسته شده است.

شاهرخی بابیان اینکه امروز آمریکا، فقط رژیم صهیونیستی و چند کشور مرتجع منطقه را در کنار خود می بیند، گفت: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر را نصب العین قرار دهیم.

وی گفت: امروز زمان وحدت و همدلی است و نباید اختلافات را تشدید کرد چراکه امروز وقت هم افزایی و خدمت است و باید از همه انرژی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه قوا امروز متحد هستند و ما نیز باید به تبعیت از آنها اختلافات را به حاشیه بفرستیم، گفت: خوشبختانه امروز در استان و شهرستان نهاوند هم افزایی خوبی به برکت وجود امام جمعه و نماینده ولی فقیه وجود دارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه مدیران نباید زمان اداری و غیر اداری داشته باشند، گفت: امروز برای بی اثر کردن تحریم اقتصادی باید همت جهادی داشته باشیم لذا اگر کسی نمی تواند این چنین باشد مسئولیتش را ترک کند.

وی در پایان با اشاره به پیشنهاد نماینده نهاوند در خصوص تجلیل از ورزشکاران مدال آور گفت: این برنامه در استان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش