مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14849

صدای نهاوند:
مدیر مسکن شهری بنیاد مسکن استان همدان گفت: مساکن مهر فاقد متقاضی نهاوند به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار می شود.

به گزارش صدای نهاوند،آرش پناهی با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان همدان بیش از ۷۶۰۸ واحد مسکن مهر احداث شده است، اظهار کرد: در استان همدان پرونده مسکن مهر عملا بسته شده و فقط ۱۵۰۳ واحد فاقد متقاضی باقیمانده که شیوه‌نامه‌ای برای تعیین تکلیف این واحدها صادر شده است.

پناهی افزود: در شهرستان نهاوند در ۳ شهر فیروزان، برزول و گیان، شهرستان کبودراهنگ در ۲ شهر کبودراهنگ و گل‌تپه، شهرستان رزن در شهر دمق و شهرستان فامنین مساکن مهر فاقد متقاضی است.

مدیر مسکن شهری بنیاد مسکن استان همدان یادآور شد: بیشترین واحد مسکن مهر فاقد متقاضی مربوط به شهرستان نهاوند با ۷۴۴ واحد است که علت اصلی این موضوع پرداخت تسهیلات خودمالک مهر در این شهرستان بود به‌طوریکه در این شهرستان ۱۱۳۸ فقره تسهیلات خود مالک پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: بر مبنای تعیین تکلیف پروژه‌های فاقد متقاضی دستورالعملی در این‌باره صادر و شیوه‌نامه آن ابلاغ شده است به‌طوریکه امکان دارد بخشی از پروژه‌ها به انبوه‌سازان و ادارات واگذار شود و همچنین بخشی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش