سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14857

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: از مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند گفت: دانشگاههای شهرستان نهاوند برای جامعه هدف هود در حوزه مبارزه با مواد مخدر چه اقدامات آ موزشی و فرهنگی انجام داده اند؟

ناصری گفت: چرا اغلب مدیرانی که عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر هستند و به این دعوت شده اند حاضر نیستند؟ مگر جلسه ای از این بحرانی تر هم داریم.

وی افزود:  با این گزارش هایی که در این جلسه داده شده است، مشخص است دست متولیان از برنامه های مختلف در حوزه مبارزه با مواد مخدر خالی است و عملا کارهای اساسی و مهمی در این بخش صورت نگرفته است.

فرماندار نهاوند اظهار داشت:  بهزیستی ، آموزش پرورش،بخشداران ، دانشگاهها و دیگر دستگاه های شهرستان نمی شود دست خالی باشند و فقط در جلسه حضور داشته باشند، باید فکری کرد و اقداماتی هم کرد اینطور نمیشود دست روی دست گذاشت.

مراد ناصری بیان داشت: از شرایط فعلی شهرستان راضی نیستم، به چند روستای شهرستان رفتم که به من اعلام شد این روستاها کانون فروش مواد مخدر هستند، این حرف خوشایند نیست، معلوم است متولیان کار تا کنون چکار کرده اند؟

ناصری گفت: کمیته های فرعی نیز بیشتر فعالیت کنند و اقدامات انجام شده در جلسه شورا توسط اعضا بررسی و کارشناسی شود تا بتوان نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کرد و بصورت هدفمند رو به جلو حرکت نمود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش