جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14874

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۴ عامل حمله به خودروهای سنگین و باری در جاده‌های نهاوند خبر داد.

سرهنگـ  شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰مبنی بر حمله و سنگ‌پرانی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند و پس از مراجعه چندین شاکی پرونده؛ این موضوع و دستگیری متخلفین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأمورین پلیس نهاوند طی یک عملیات شناسایی ویژه؛ خودروی پژو مذکور را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت را برای توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند، ادامه داد: خودرو پژو ۴۰۵ به‌محض اطلاع از ورود پلیس با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت از محل متواری می‌شود اما به علت سرعت زیاد و رد شدن از روی سرعت‌گیر، خودرو به علت نقص فنی معیوب و توسط پلیس متوقف می‌شود.

 وی اظهار کرد: چهار سرنشین خودرو مذکور که همگی ساکن شهرک حیدری نهاوند هستند دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و  تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

سرهنگ احمد ساکی گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس برابر قانون با افرادی که به هر نحوی قصد حمله و یا اخلال در کار و تردد خودروهای سنگین داشته باشند، انجام خواهد شد

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش