مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14915

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اکیپ‌های سپاه و بسیجیان شهرستان نهاوند به‌صورت شبانه‌روزی و به صورت نا محسوس در محورهای مواصلاتی نهاوند برای تأمین امنیت تردد کامیون داران مستقر هستند.

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو درصدد ایجاد مشکل برای تردد کامیون داران هستند؛ سپاه شهرستان نهاوند با اخلال‌گران در تردد کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی نهاوند به‌شدت برخورد خواهد کرد.

کریمی گفت: سپاه شهرستان نهاوند نسبت به عبور و مرورها نظارت دارد و با افراد اخلال‌گر و فرصت‌طلبی که نه راننده هستند و نه کامیونی دارند با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد جدی خواهد کرد.

وی بیان داشت: کامیون داران عزیز مطمئن باشند با تلاش‌های صورت گرفته سپاه و با همکاری نیروی انتظامی امینت خوبی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند برقرار است.

وی گفت: از کامیون داران و صنف این عزیزان تشکر می‌کنیم که با سعه‌صدر با مشکلات برخورد کردند و به کار خود ادامه دادند.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده و با قول‌های که داده‌شده انشا الله مشکلات صنفی کامیون داران نیز برطرف می‌شود تا دغدغه این عزیزان کاسته شود.

کریمی بابیان اینکه سپاه آماده کمک‌رسانی به کامیون داران است از رانندگان درخواست کرد به‌محض مشاهده هرگونه موردی سریعاً با شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه تماس بگیرند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با سپاه شهرستان‌های مجاور، تردد در مسیرهای مواصلاتی نهاوند با این شهرستان‌ها ایمن و به‌صورت عادی در جریان است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش