جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14991

صدای نهاوند:
مدیرکل انتقال خون استان همدان از راه‌اندازی مرکز انتقال خون ثابت در نهاوند خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، افشین محمدی، با اشاره به بعد مسافت اهداکنندگان خون شهرستانی افزود: ایجاد یک مرکز جدید در شهرستان نهاوند می‌توانست این بعد مسافت را از میان بردارد، اما بازهم مشکلاتی سد راه این مراکز است و آن هم کمبود نیروی انسانی ماهر است .

وی در ادامه بیان کرد: با این وجود در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان و اسدآباد مراکزی را احداث کردیم و برای این مراکز در هر ماه دو روز را مقرر کردیم که تیم سیار انتقال خون از استان به این شهرستان‌ها بیایند و از اهداکنندگان خون، خونگیری انجام شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان نهاوند ساختمانی برای مرکز انتقال خون در نظر گرفته نشده بود اما با هماهنگی‌هایی که با استاندار همدان و اداره تعاون شهرستان داشتیم یک ملک قدیمی اداره تعاون در اختیار ما گذاشته شد، که آن را مرمت کردیم و تجهیزات مناسب را برای این مرکز خریداری کردیم و هیچ‌گونه کمبودی در این مرکز وجود ندارد.

محمدی بیان کرد: در حال حاضر دو روز در هر ماه (شانزدهم و سی‌ام هرماه) در این مرکز تیم سیار انتقال خون از استان حضور پیدا می‌کنند و از اهدا کنندگان خونگیری انجام می‌شود.

 

وی از مذاکره نماینده مردم نهاوند در مجلس برای راه‌اندازی این واحد در شهرستان خبر داد و بیان کرد: به پیشنهاد دکتر بهرام‌نیا مبنی بر به کارگیری نیروهای بومی در این مرکز این افراد باید آموزش‌های لازم را بگذرانند و حتماً در اختیار انتقال خون نهاوند باشند.

محمدی گفت: حمیدرضا سیف رئیس بیمارستان آیت الله قدوسی نیز مذاکراتی با این سازمان برای منتقل کردن مرکز انتقال خون نهاوند به این بیمارستان انجام دادند و مکاتبات آن هم انجام گرفته و رایزنی‌هایی هم برای اینکه نیروهای بومی و مازاد برای آموزش داشته باشد صورت گرفته شده که اگر این کار انجام بگیرد انتقال خون نهاوند به صورت ثابت در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی آغاز به فعالیت خواهد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش