سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15149

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: تا من فرماندار نهاوند هستم نمی گذارم کسی با عظمت مردم بازی کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: تعدادی از مدیران کم کار نهاوند، که تعداد آنها از انگشت های یک دست هم کمتر هستند، قصددارند کم کاری و نارضایتی مردم از عملکردخود را با مسائل به دور از واقعیت سیاسی توجیه کنند.

ناصری گفت: خوشبختانه اکثر مدیران نهاوند، به دنبال حل مشکلات مردم هستند و دغدغه شان خدمت و کار است ولی تعداد انگشت شماری نیز نتوانسته اند در کنار مردم قرار بگیرند و همدل و همراه آنان باشند. 

وی ادامه داد: وقتی به این مدیران کم کار یادآوری و یا تذکری می دهی، کم کاری و نارضایتی مردم را به مسائل سیاسی که واقعیت ندارند ربط می دهند، که بهانه ای بیش نیست، این عده باید بدانند که مردم چنین مدیری را نمی خواهند چرا که مردم مدیرانی می خواهند که به خدمت و تلاش برای حل مشکلات فکر کنند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: تا من فرماندار نهاوند هستم نمی گذارم کسی با عظمت مردم بازی کند و مدیران حق ندارند به جز کار و خدمت به موضوع دیگری فکر کنند.

مراد ناصری اظهار داشت: برنامه های روستاگردی و محله گردی در شهرستان به هیچ وجه تشریفاتی نبوده و هدف اصلی آن دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان بوده است لذا سعی کرده ایم با ایجاد تعهد و همکاری همه مسوولین شهرستان به پیگیری مطالبات بپردازیم.

ناصری افزود: کارهای زیادی در نهاوند انجام شده، ولی با وجود تمام کارهای صورت گرفته باید بگویم متاسفانه نهاوند از روند توسعه بسیار جامانده است.

وی در پایان گفت: امسال در بحث گردشگری ۴میلیارد تومان از دو بخش اعتبارات استانی و اعتبارات ۲۰۱۸ به سراب های نهاوند اختصاص دادیم، که این خود نشان از نگاه ویژه استان به نهاوند و تلاش مدیران دولت تدبیر در شهرستان است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش