- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تصویر دو متهم نهاوندی منتشر شد

سید هادی مصطفوی در گفتگو با خبر نگار صدای نهاوند اظهار داشت: بنا بر اطلاع رسانی قبلی مبنی بر انتشار تصاویر افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی در جامعه می شوند وتوسط مراجع انتظامی در مهلت مقرر دستگیر نگردیدو متواری می شوند، بر اساس ماده ۹۶ آئین دادرسی کیفری تصاویر دو متهم نهاوندی در روزنامه حمایت منتشر شده است .
وی افزود: این دو متهم به اتهام شرکت در منازعه دسته جمعی با سلاح گرم که منجربه قتل عمدی یک نفر شده است، تحت پیگیری قانونی می باشند.

وی با اشاره به اینکه این دو متهم تاکنون خود را به پلیس و مراجع قضایی معرفی نکرده اند، افزود: به همین علت در اجرای ماده ۹۶ قانون آئین دادرسی کیفری تصاویر دو متهم جهت شناسایی عموم مردم و کلیه مأمورین نظامی و انتظامی در روزنامه حمایت منتشر شده است.

دادستان نهاوند بیان داشت: از عموم مردم و کلیه ماموران نظامی و انتظامی تقاضا می شود به محض مشاهده متهمین و کشف محل اختفای آنها فورا مراتب را به اطلاع مراجع ذیصلاح گزارش کنند.

سید هادی مصطفوی افزود؛ همچنین ضابطین دستگاه قضایی به محض دریافت گزارش در خصوص جلب متهمین اقدامات عاجل قانونی را با اذن ورود به منزل و مخفیگاه با حفظ و رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حال مجاورین واناث، متهمین را تحت الحفظ به دادسرای محل جلب دلایت نمایند . مصطفوی ادامه داد: در خصوص جلب متهمین نیابت قضایی خطاب به روسای کلیه دادسرهای عمومی و انقلاب استان های سراسر کشور ارسال گردیده است .