سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15212

صدای نهاوند:
رئیس اداره آب و فاضلاب نهاوند گفت: مشترکین نهاوندی می‌توانند به‌صورت اقساط انشعاب فاضلاب بگیرند .

به گزارش صدای نهاوند، مرتضی شریفی اظهار داشت: مشترکین نهاوندی می‌توانند به‌صورت اقساط انشعاب فاضلاب بگیرند و جهت رفاه حال شهروندان این اقساط ماهیانه بر قبض آب‌بهای مشترکین اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: مشترکینی که دارای انشعاب آب هستند می‌توانند با نصب انشعاب فاضلاب شهری، هزینه آن را به‌صورت اقساط بپردازند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر نهاوند به متراژ ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات عمرانی و جاری نیز در حال انجام است.

رئیس اداره آب و فاضلاب نهاوند بیان کرد: اعتبار عمرانی این پروژه پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و مبلغ اعتبار جاری این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

شریفی از عقد قرارداد با پنج پیمانکار جهت توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب به متراژ ۱۲ کیلومتر و نصب هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب خبر داد و گفت: خیابان معلم، کوی سرباز و کوچه‌های منشعب، خیابان خاقانی و کوچه‌های منشعب و پشت آموزش و پرورش، بلوار شهید قدوسی حدفاصل میدان امام تا میدان عارف در حال توسعه شبکه فاضلاب است.

وی اظهار داشت: بلوار شهید حیدری، بلوار مهدیه، خیابان رسالت و ‌کوچه‌های منشعب، حسن آباد، بلوار محمد(ص) حد فاصل میدان بسیج تا میدان آل‌آقا و چهارراه طالقانی و کوچه‌های بالادست، بلوار حامد غربی مقابل فرمانداری از دیگر مناطق در حال توسعه شبکه فاضلاب هستند.

وی افزود: در حال حاضر طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده در سطح شهر ۸۰ کیلومتر است که ۴۰ درصد شهر تحت پوشش قرار گرفته و امید است با اجرای شبکه، سال ۹۷ نزدیک به ۵۰ درصد شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار بگیرد.

شریفی عنوان کرد: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد مشترکین که در مناطق آن‌ها توسعه شبکه فاضلاب صورت گرفته با وجود اطلاع رسانی و صدور اخطار برای خرید انشعاب فاضلاب اقدام نکرده‌اند، که تقاضا داریم در اسرع وقت با توجه به شرایط مناسبی که این امور ایجاد کرده و برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی جهت خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند./تسنیم

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش