مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 15264

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند:

مانور زلزله در مدارس نهاوند برگزار می شود

صدای نهاوند:
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند، گفت: به‌مناسبت هفته پدافند غیرعامل 14 آبان ماه اجرای مانور زلزله در سطح مدارس شهرستان و نهاوند برگزار می‌شود.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است، گفت: پدافند غیرعامل یعنی مصونیت‌سازی و هدف از آن کاهش آسیب‌ها و افزایش بازدارندگی‌ها در مقابل تهدیدها است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت پدافند غیرعامل افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پدافند غیر عامل یک اصل می باشد که نباید به هیچ بهانه ای متوقف شود؛ بنابراین ما هم در راستای همین سخنان، با همکاری دیگر ادارات شهرستان در راستای عملیاتی نمودن برنامه های خود در این هفته تلاش خواهیم کرد.

شهبازی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در برابر هر نوع خطری است و فقط شامل جنگ نرم نیست، بیان داشت: پدافند غیرعامل آمادگی در برابر حوادثی مثل سیل، زلزله و … را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: در همین راستا آموزش و پرورش با همکاری سپاه، هلال احمر و دیگر ادارات، در روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه اجرای مانور زلزله در سطح مدارس شهرستان را در دستور کار دارد که این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه فاطمیه برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش