- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه بزرگ‌ترین بی‌آبرویی آمریکا است

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان ماه محمل پیدایش حوادث بزرگی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ثبت وقایع ۱۳ آبان در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸، گفت: امروز مردم به‌عنوان وارثان انقلاب اسلامی توانسته‌اند بااقتدار، عزت و شجاعت و با زیبایی هرچه‌تمام‌تر در برابر دشمنان نظام و انقلاب بایستند و فریاد حق‌طلبی سر دهند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: ۱۳ آبان میراث مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی است همان مجاهدت‌هایی که از جنس ایمان و اخلاص بود و برای جلب رضای خداوند متعال صورت گرفت و این مهم باعث شد تاریخ نویسان در بیان عمق وجودی این حوادث مات و مبهوت بمانند.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی، گفت: فرزندان مکتب امام خمینی (ره) برای ما تحولی از جنس حق‌طلبی توسط فرزندان و دل‌سوختگان این نظام مقدس ایجاد کردند.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره با بدعهدی خود قصد ضربه زدن به ملت را داشته‌اند و هیچ‌گاه دلسوز ایران اسلامی نبوده و نیستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر انزوا و افول آمریکا، گفت: یقین بدانید هر آن‌کس به دیگران ظلم کند قطعاً نتیجه ظلمش را خواهد دید و امروز بی‌آبرویی آمریکا در جامعه جهانی نشان از این مهم دارد./مهر