جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15338

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان برای حل مشکل کمبود کود کشاورزی نهاوند اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: در هفته گذشته گله مندی های زیادی از طرف کشاورزان راجع به کمبود کود شیمایی وجود داشت که نماینده مردم نهاوند هم در مجلس این موضوع را به وزیر جهاد کشاورزی یادآوری کرده است.

مغیثی گفت: اولا کود کشاورزی خیلی کم وجود دارد و برای هر هکتار یک عدد داده اند، که به جای نمی رسد اما در بازار و آزاد کود  با قیمت بالا وجود دارد و این ظلم است به کشاورزان که امیدوارم این موضوع با پیگیری نماینده، فرماندار و مسئولان جهاد کشاورزی حل شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان فرمودند که آمریکا محکوم‌به زوال از صحنه قدرت جهانی است و نشانه‌هایی از این زوال خودنمایی کرده است.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه ۴۰ سال است آمریکا هرچه توانسته انجام داده ولی نتوانسته کاری کند، افزود: روزی خواستند شاه خائن را نگهدارند، نتوانستند بعدازآن دشمنان خارجی دیگری همچون صدام را به جنگ با ایران اسلامی تجهیز کردند، بازهم نتوانستند فتنه‌های متعدد راه انداختند نتوانستند و امروز نیز درصحنه اقتصادی با ما در مصاف هستند.

وی بابیان اینکه آمریکا و دست‌نشانده‌های خائن آن هیچ غلطی نکرده و نخواهند کرد، گفت: اوایل انقلاب مرزهای عراق و ترکیه هم با ما نبودند، امروز حرف ایران در خاورمیانه مخاطب دارد و سرمشق عزیزانی که در این کشورها با دشمن مبارزه می‌کنند جمهوری اسلامی است همچنان که خود این را می‌گویند لذا آمریکا باید هم با ایران دشمنی کند چراکه روزی تمام امور مملکت به دستشان بود.

وی بابیان اینکه با انسجام و وحدت ملی، اقتصاد مقاومتی، خدمت صادقانه دولت و مسئولین، مبارزه با فساد و مفسدین یقیناً از این مقطع عبور خواهیم کرد، اظهار کرد: دشمنان بدانند تحریم‌ها نمی‌تواند انقلاب را به‌زانو درآورد چراکه مردم ما آگاه هستند و اوایل انقلاب را دیده‌اند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران قبل از انقلاب در صنایع مختلف و ابعاد مختلف علوم هسته‌ای توانایی نداشت اما امروز به‌جایی رسیده‌ایم که در دنیا حرف برای گفتن داریم، تأکید کرد: مسئولین آمریکا برای تحریم نفت ایران از طریق کشورهای خریدار نفت ایران خیلی دست‌وپا زدند و این نشانه شکست آمریکا است اما به حمدالله کاری به‌پیش نبردند.

وی گفت: امروز روسیه و چین، کشورهای عمده آسیا و اروپا همراه  با ایران و مخالف تحریم نفتی ایران هستند هرچند که قابل‌اتکا نیست اما بهتر از قبل است که حتی حرف و ادعایی هم نبود.

امام‌جمعه نهاوند، تصریح کرد: بدون تردید آمریکا از منفورترین دولت‌های روی زمین است چراکه از اسرائیل و عربستان که گاو شیردهشان است و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد حمایت می‌کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش