سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1535

مراسم رونمایی از پایگاه خبری صدای نهاوند ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، رئیس خانه مطبوعات استان همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، جمعی از مدیران، اهالی رسانه، معتمدین و مردم شهر نهاوند در کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رئیس خانه مطبوعات استان همدان راه اندازی پایگاه خبری صدای نهاوند را یک اتفاق بزرگ و مهم در عرصه اطلاع رسانی استان همدان عنوان کرد.

محمدرضا عارف اظهار داشت: پایگاه های خبری و خبرگزاری ها بعلت قدرت انتقال سریع خبر، آنلاین بودن و انعکاس وسیع اخبار امروز در جهان جایگاه وسیع پیدا کرده اند و جز قدرت های خبری محسوب می شوند.

عارف گفت: با بیان اینکه ٨٠ دفتر رسانه در استان فعالیت می‌کنند، گفت: اطلاع رسانی اخبار و حوادث روز در پایگاه ها و خبرگزاری های رسمی و قانونی  موجب اطلاع رسانی به موقع و مانع محروم ماندن جامعه و اصحاب رسانه از اخبار و وقایع می شود.

وی افزود: جامعه رسانه‌ای ما هر روز دنبال پیشرفت و توسعه کار هستند و هر ارگان و اداره ای که در تعامل مناسب با همکاران رسانه ای باشد و برای اصحاب رسانه احترام قائل شود ، در مدت کوتاهی نتایج آن را ملاحظه خواهد نمود، لذا می طلبد که با احترام ویژه ای با این گروه تعامل شده و به نحو شایسته از ایشان قدردانی شود.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان عنوان کرد: باید از ظرفیت موجود رسانه های در سطح استان بهره بگیریم. و امیدواریم در تعامل مجموعه مدیران و رسانه ها شاهد افزایش علم، اطلاعات و آگاهی مردم باشیم.

محمدرضا عارف افزود: هرچند کاستی هایی در رسانه ها وجود دارد اما جامعه رسانه ای استان همدان از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و جامعه رسانه ای همدان توانسته است مرکزیت و محوریت را در غرب کشور به خود اختصاص دهد.

عارف با اشاره به این موضوع که معتقدم نباید راه قدرت نقد را رسانه گرفت.و اگر در جایی نقد بیان می شود، قطعا در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی امور است افزود: خبرنگاران از اقشار زحمتکش جامعه هستند که باید شأن و جایگاه آنها در جامعه حفظ شود.

وی ادامه داد: اگر جایگاه خبرنگاران در بین مسئولان ارج نهاده شود نگاه بر شأن آنها در جامعه هم تعمیم داده می‌شود و در نتیجه شاه توسعه و پیشرف امور در حوزه های مختلف می باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان، مستقل بودن و وابسته نبودن اصحاب رسانه و خبرنگاران را به جریانات و اشخاص سیاسی نقطه قوت و رمز پایداری و ماندگاری مطبوعات بیان کرد گفت: رسانه باید زبان گویای مردم و وقایع و حوادث و مشکلات جامه باشد.

صاحب امتیاز و مدیر پایگاه خبری صدای نهاوند نیز در در این مراسم اظهار داشت: سایت خبری تحلیلی”صدای نهاوند” با بهره ‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه صداقت و با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و همه جانبه  اخبار مهم کشور و استان همدان درتاریخ  ۲۵ آبان  سال ۱۳۹۴ راه‌‌اندازی شد.

حسین صادقی گفت: مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند.

صادقی افزود: این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: صدای نهاوند” در جریانات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و شهرستان موضعی مستقل داشته و وابسته به هیچ یک از جریان های سیاسی نیست و اساساً هیچ یک از جریان های سیاسی را مطلق نمی داند و معتقد به استفاده از ظرفیت های مثبت نهفته در اشخاص و گروه های مختلف است.

در پایان این مراسم با حضور فرماندار نهاوند ، رئیس خانه مطبوعات استان همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی نهاوند از سایت رسمی پایگاه خبری صدای نهاوند رونمایی شد.

IMG_3541

IMG_3546

IMG_3556

IMG_3560

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش