جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15373

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با انتقاد نسبت به عملکرد کارگروه تنظیم بازار نهاوند و لزوم بازنگری در نحو عملکرد این کارگروه، گفت: سپاه و بسیج برای کنترل بازار کمک کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری ظهر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری  برگزار شد، گفت: متأسفانه بازار نهاوند به حال خود رها شده است و آن‌چنان‌که باید به کنترل بازار در نهاوند پرداخته نشده است.

ناصری با اشاره به گزارش‌های مردمی از وضعیت بازار و نرخ‌گذاری‌ها، گفت: مردم از نحوه عملکرد مسئولین ذی‌ربط گلایه دارند چراکه وظیفه خود را به‌درستی انجام نداده‌اند.

مراد ناصری بابیان اینکه متولیان امر اگر عنوان خدمت ندارند مسئولیت خود را رها کنند، اظهار کرد: در بحث کنترل بازار نیازمند ورود همه‌جانبه هستیم لذا در این خصوص علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج باید از اعضای افتخاری نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی قیمت‌ها در هر بخش در ابعاد مختلف به عهده بخشداران است اما به این معنا نیست که اداره صنعت و معدن از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، گفت: دهیاران ظرفیت بسیار قدرتمندی در بخش‌ها هستند لذا باید در این حوزه بکار گیری شوند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت موظف است طی یک هفته برنامه‌ریزی دقیقی در راستای کنترل بازار انجام دهد تا تغییرات محسوس در بازار مشهود باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش