- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجلاس نماز در شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: در صورتی که به روح نماز توجه شود و فقط برای رفع تکلیف نماز اقامه نشود تا تاثیرگذاری این فریضه الهی را شاهد باشیم.

مراد ناصری با بیان اینکه برای تضمین سعادت انسان باید جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد، گفت: نماز راه برون رفت از مشکلات فرهنگی در جامعه دینی است و نباید نماز به صورت نظام مند و اداری اقامه شود.

وی تصریح کرد: ادارات شهرستان در اوقات اذان و نماز جلسات کاری را تعطیل نموده و در صورت محیا بودن شرایط، نماز جماعت در ادارات اقامه شود و نماز جماعت در دسترس ترین اتاق برپا شود.

وی افزود: وحدت رویه و همدلی یکی از شاخصه های مهم اقامه کنندگان نماز است و در قرآن کریم و روایات ما نیز به برپایی نماز بصورت جماعت توصیه شده است که همین امر موجب وفاق و همدلی بین مردم میشود.
فرماندار نهاوند گفت: کسانی که به نماز به خصوص ، اقامه آن در اول وقت تاکید میورزند علاوه بر بهره مندی از تاثیرات معنوی این فریضه بزرگ الهی در محیط کاری و اداری خود با احساس مسوولیت بیشتری به فعالیت می پردازند و سعی می کنند با وجدان کاری و به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند.

در پایان این مراسم از فعالان ترویج فرهنگ نماز تجلیل بعمل آمد.