سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1544

صدای نهاوند: رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور صبح چهارشنبه پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری نهاوند در اولین مصاحبه رسمی خود با پایگاه خبری صدای نهاوند عنوان کرد: می خواهم صدای مظلومیت تاریخی مردم نهاوند را به گوش مسئولان برسانم.

غلامرض(توکل) جعفری اظهار داشت: مسئولان کشور باید بدانند خاک مستعد نهاوند منتظر همت بالا و جهادی است تا از  ذره ذره آن طلا بروید.

جعفری گفت: در جهت اعتلای کشورو برای توزیع متوسط فرصت ها و بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای مردم شهرستان نهاوند باید با تدبیر و برنامه ریزی  عمل کرد.

وی در پاسخ به سوال”صدای نهاوند” که وابسته به کدام جناح و یا حزب سیاسی هستید گفت: با توجه به تفکر و تدبیر مردم سالاری که در کشور نهادینه و حاکمیت پیدا کرده است، من به گروه و حزبی تعلق دارم که در جهت رفع مشکلات شهرستان و توسعه و آبادنی نهاوند و کشور اهتمام داشته باشد.

جعفری در ادامه از “دین با دیانت، گفتار با شجاعت و عمل با صداقت” بعنوان شعار انتخاباتی خود نام برد و گفت: پیش داوری در بحث انتخابات منطقی نیست ولی بپذیریم در این عرصه  با توجه به رفاقتی که با سایرین داریم برای خدمتگزاری آمده ام.

وی در مورد مهمترین و اساسی ترین اقدام خود در صورت موفقیت در انتخابات و حضور در مجلس گفت: باید در رفتار، کردار، گفتار و آرمانها تدبیر داشته باشیم و به دنبال این هستم تا با اولویت بندی و خرد جمعی و بهره گیری از تجارب گذشتگان و اندیشه فرهیختگان برای بالندگی و توسعه نهاوند با توجه به وضعیت حال حاضر اقدام کنیم.

غلامرضا(توکل) جعفری در پایان عنوان کرد: مهمترین مشکل شهرستان نهاوند در حال حاضر، بحث اقتصادی است و در این عرصه قطعا به دنبال تبیین و بهره مندی از عوامل غیر اقتصادی موثر برای رشد اقتصادی خواهیم بود.

IMG_3539 photo_2015-12-23_17-07-45
telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش