سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15451

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی هم‌زمان با هفته بسیج در نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ پاسدار کامران کریمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری هفته بسیج در محل سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال و هم‌زمان با سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج به‌فرمان امام خمینی (ره) در شهرستان نهاوند برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و عام‌المنفعه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه با شعار محوری «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» برگزار می شود، گفت: تفکر بسیج در دین مبین اسلام در زمان پیامبر (ص) بود و در زمان ما نیز پس پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل این مهم را موردتوجه قرارداد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد: بسیجیان با رویه و روحیه ایثار، جهاد، شهادت‌طلبی مقابل حزب بعث عراق ایستادگی و جنگ را مدیریت کردند.

وی بابیان اینکه امروز وظیفه بسیج با توجه به نیاز جامعه تغییر کرده و مقام معظم رهبری فرمودند امروز در جامعه یک‌نهاد نیاز است که اگر دیگران نتوانستند کار را انجام دهد نگذارد کار انقلاب روی زمین بماند، گفت: آن نهاد بسیج است و امروز این اقدامات بسیج بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

کریمی با اظهار به اینکه هدف از این برنامه‌ها آشنایی جوانان بافرهنگ ناب ایثار و جهاد و شهادت است، عنوان کرد: امسال نیز همانند گذشته سپاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عام‌المنفعه ۱۶۰ عنوان برنامه در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در اولین روز از این هفته در شهرهای نهاوند، فیروزان و کیان بسیجیان با ائمه جمعه دیدار خواهند داشت، گفت: هماهنگی‌های لازم در راستای فضاسازی‌های مناسب در نقاط مختلف شهری با ادارات و شهرداری انجام‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به استقرار ایستگاه‌های صلواتی در این ایام، گفت: روز پنجشنبه نیز غبارروبی قبور مطهر و منور شهدای شهرستان با حضور اقشار مختلف بسیج وادارات انجام می‌شود.

وی حضور فرماندهان بسیج و سپاه در مدارس برای روایتگری، برگزاری یادواره شهدا و حضور بسیجیان در مصلی نماز جمعه نهاوند را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: افتتاح دوخانه عالم در خزل شرقی روستاهای شریف‌آباد و گره چغا مدنظر است.

کریمی در ادامه با اشاره به اهدا ۵ جهیزیه کامل به ۵ زوج جوان در این هفته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۰ سبد کالا به اقشار آسیب‌پذیر و محروم شهرستان اهداشده که در این هفته نیز اقداماتی در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به حضور گروه‌های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهری و روستایی شهرستان، گفت: در آخرین روز از این هفته نیز حضور و اجتماع ۴ هزارنفری بسیجیان در استادیوم آیت‌الله علیمرادیان انجام می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش