- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

استاندار جدید همدان معرفی شد

به گزارش صدای نهاوند، در این آیین سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معرفی و از خدمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت تقدیر شد.
در این آیین که در سالن شهدای استانداری همدان در حال برگزاری است، امام جمعه همدان، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی استان نیز حضور دارند.
همچنین برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از معتمدان و روحانیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان اقشار و گروه های مختلف مردمی در این مراسم شرکت کردند.
در این آیین از پنج سال خدمات محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار پیشین همدان قدردانی شد.
محمدناصر نیکبخت پانزدهم آذرماه ۱۳۹۲ با حکم وزیر کشور جایگزین محمدعلی آزاد به عنوان استاندار همدان شد.
نام نیکبخت در روزهای اخیر در فهرست مدیران بازنشسته قرار گرفت و این مصوبه نیز اجرایی شد.
سیدسعید شاهرخی استاندار جدید همدان نیز متولد شهریورماه ۱۳۴۴ در شهر خرم ‌آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی مدیریت صنعتی است.
نماینده دولت تدبیر و امید با کوله باری از تجربه مدیریتی، سال ها به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، فرماندار شهرهای نهاوند، اسدآباد، تویسرکان و قروه، شهردار ملایر، معاون فرماندار کهکیلویه و بویر احمد، رئیس دبیرخانه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استانداری لرستان و کارشناس مسئول شورای توسعه و برنامه‌ ریزی و امور شهری و شوراها استانداری لرستان خدمت کرد.
در واقع مدیر ارشد دیار هگمتانه حدود ۱۵ سال در سطح شهرستان های استان همدان در کسوت های مختلف خدمت کرده است و از نیروهای خوش فکر و از جامعه وزارت کشور محسوب می شود.
استاندار جدید همدان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، از ۱۲ آبان ۱۳۹۲ در سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب شد و سپس هفتم آذرماه ۹۵ معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شد.
هفتم آبان ماه ۹۶ بود که شاهرخی طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد و بار دیگر به دیار الوندنشینان بازگشت.
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد./ایرنا