جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15500

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: اسلام آمریکایی و شیعه لندنی ساخته‌وپرداخته آمریکا برای ایجاد اختلاف است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند که با بسیج همه مشکلات قابل‌حل است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امام راحل درجایی دیگر فرمودند اسرائیل با اتحاد از بین خواهد رفت، گفت: بسیج در انقلاب و دفاع مقدس معجزه کرد و بعد از جنگ در دنیای اسلام نیز الگوی موفقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر جا روحیه بسیج و تشکیلات بسیج پیاده شد شاهد پیروزی و موفقیت بودیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با حضور بسیج مردمی در میدان جنگ دشمن هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند ما برای مقابله با انقلاب اسلامی هرچه توانستیم انجام دادیم که فتنه‌ها، ترورها و جنگ‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی نشان از این مهم دارد.

وی با اشاره به اینکه امریکا می‌داند ایران قوی‌تر از پیش به‌سوی اهداف خود در حال حرکت است، تأکید کرد: مقاومت ایران اسلامی در برابر دشمن الگویی بین‌المللی است.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی یعنی خدامحوری و نقطه مقابلش مطیع شیطان بودن است، گفت: بسیج و بسیجی مهم‌ترین نقطه قوت و خصوصیتش مطیع امر ولایت‌فقیه بودن است.

وی بابیان اینکه امروز شرق و غرب عالم به خاطر اسارت در هوای نفس با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، گفت: درگذشته انگلیس می‌گفت اختلاف بینداز و حکومت کن اما امروز آمریکایی‌ها پا را فراتر گذاشته و میگویند اختلاف بینداز و نابود کن و در همین راستا به اسم اسلام در حال جنگ‌افروزی بین مسلمانان هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اظهار به اینکه آمریکا و انگلیس شیطانند و امروز در حال تقویت شیعه لندنی برای آسیب رساندن به مقدسات اهل تشیع و تسنن هستند، گفت: اسلام آمریکایی و شیعه لندنی ساخته‌وپرداخته آمریکا برای ایجاد اختلاف است.

وی با اشاره به اعدام دو اخلال‌گر اقتصادی طی هفته‌های اخیر، گفت: برخی در داخل اعلام می‌کنند ایران حقوق بشر را رعایت نکرده و این دو نفر را اعدام کرده اما آیا این افراد در راستای آسایش انسانیت عمل کرده بودند؟ این‌ها مزدور و مأمور هستند چرا کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، سوریه و غیره را نمی‌بینند.

وی با اشاره به آغاز به کار همایش حمایت از مردم بی‌دفاع یمن و وحدت اسلامی از فردا، گفت: شاید برخی نفهمند این‌ کارها به خاطر چیست اما امروز ایران همچون حزب‌الله، انصار الله و غیره مقابل مثلث شوم اسرائیل، آل سعود و آمریکا ایستاده و جرات دارد آزادانه از ملت مظلوم و مستضعف جهان دفاع و حمایت کند./مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش