- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اسلام آمریکایی و شیعه لندنی ساخته‌وپرداخته آمریکا برای ایجاد اختلاف است

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند که با بسیج همه مشکلات قابل‌حل است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امام راحل درجایی دیگر فرمودند اسرائیل با اتحاد از بین خواهد رفت، گفت: بسیج در انقلاب و دفاع مقدس معجزه کرد و بعد از جنگ در دنیای اسلام نیز الگوی موفقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر جا روحیه بسیج و تشکیلات بسیج پیاده شد شاهد پیروزی و موفقیت بودیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با حضور بسیج مردمی در میدان جنگ دشمن هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند ما برای مقابله با انقلاب اسلامی هرچه توانستیم انجام دادیم که فتنه‌ها، ترورها و جنگ‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی نشان از این مهم دارد.

وی با اشاره به اینکه امریکا می‌داند ایران قوی‌تر از پیش به‌سوی اهداف خود در حال حرکت است، تأکید کرد: مقاومت ایران اسلامی در برابر دشمن الگویی بین‌المللی است.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی یعنی خدامحوری و نقطه مقابلش مطیع شیطان بودن است، گفت: بسیج و بسیجی مهم‌ترین نقطه قوت و خصوصیتش مطیع امر ولایت‌فقیه بودن است.

وی بابیان اینکه امروز شرق و غرب عالم به خاطر اسارت در هوای نفس با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، گفت: درگذشته انگلیس می‌گفت اختلاف بینداز و حکومت کن اما امروز آمریکایی‌ها پا را فراتر گذاشته و میگویند اختلاف بینداز و نابود کن و در همین راستا به اسم اسلام در حال جنگ‌افروزی بین مسلمانان هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اظهار به اینکه آمریکا و انگلیس شیطانند و امروز در حال تقویت شیعه لندنی برای آسیب رساندن به مقدسات اهل تشیع و تسنن هستند، گفت: اسلام آمریکایی و شیعه لندنی ساخته‌وپرداخته آمریکا برای ایجاد اختلاف است.

وی با اشاره به اعدام دو اخلال‌گر اقتصادی طی هفته‌های اخیر، گفت: برخی در داخل اعلام می‌کنند ایران حقوق بشر را رعایت نکرده و این دو نفر را اعدام کرده اما آیا این افراد در راستای آسایش انسانیت عمل کرده بودند؟ این‌ها مزدور و مأمور هستند چرا کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، سوریه و غیره را نمی‌بینند.

وی با اشاره به آغاز به کار همایش حمایت از مردم بی‌دفاع یمن و وحدت اسلامی از فردا، گفت: شاید برخی نفهمند این‌ کارها به خاطر چیست اما امروز ایران همچون حزب‌الله، انصار الله و غیره مقابل مثلث شوم اسرائیل، آل سعود و آمریکا ایستاده و جرات دارد آزادانه از ملت مظلوم و مستضعف جهان دفاع و حمایت کند./مهر