- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شبکه فاضلاب نهاوند هزینه شده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سید هادی حسینی بیدار ظهر سه شنبه، پس از بازدید از عملیات اجرایی احداث فاضلاب شهر نهاوند، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری برای احداث شبکه فاضلاب در شهر نهاوند، ۲ میلیارد و و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است اما، به علت حجم بالای کار به صورت تعهدی ۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌ایم و کار در حال انجام است.

حسینی بیدار گفت: در احداث شبکه فاضلاب شهر نهاوند در سال جاری، کارهای خوب انجام گرفته و همزمان در چهار نقطه شهری نهاوند عملیات احداث فاضلاب به طول ۱۸ کیلومتر در حال انجام است.

وی افزود: هزینه خریداری انشعاب فاضلاب برای مشترکین شهر نهاوند ۹۶۰ هزار تومان است، که این مبلغ در اقساط ۱۲ ماهه از مشترکین دریافت خواهد شد.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: شهر نهاوند، در سطح استان همدان بهترین کیفیت آب شرب را دارد، به حدی که مردم می توانند این آب را بدون کلر زنی مصرف کنند.

سیدهادی حسینی بیدار گفت: از خبرنگاران خوب نهاوند که پل ارتباطی مردم با مسئولین هستند، نهایت تقدیر و تشکر را دارم و از آنهامی خواهم در بحث مدیریت مصرف و اطلاع رسانی به مشترکین جهت خریداری انشعاب فاضلاب  کمک بیشتری به امور آب و فاضلاب نهاوند داشته باشند.