- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هدف آمریکا خسته کردن مردم به بهانه‌های اقتصادی است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: هدف جنگ نرم دشمن خسته کردن مردم است تا دست از انقلاب و مقاومت بردارند اما به حمدالله مردم در این ۴۰ سال به‌پای آرمان‌های خود مانده‌اند.

حجت‌الاسلام مغیثی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هدفش این است تا به بهانه‌های اقتصادی مردم را خسته کند تا مردم بگویند دین نمی‌خواهیم اما بدانند مردم ما محال است به خاطر دنیا، شکم و رفاه دست از دین و انقلاب بردارند.

وی بابیان اینکه ۴۰ سال است این ملت و مملکت در برابر آمریکا و صهیونیسم ایستادگی و مقاومت کرده و طعم شیرین این مقاومت را چشیده‌اند، گفت: امروز نیز باید مقاومت را سرلوحه قرار دهیم چراکه دشمن درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمین است.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به هفته بسیج، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مختص ایران نیست چراکه امام خمینی(ره) کلمه ایران را از اساس‌نامه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حذف کرده و فرمودند که این سپاه پاسداران مربوط به عالم اسلام است هرکجا انقلابی اسلامی باشد موظفیم کمک کنیم امروز بخشی از سپاه تحت عنوان سپاه قدس است که در حمله داعش به عراق و سوریه این‌ها را سرکوب کردند و در خصوص بسیج نیز فرمودند مستضعفین جهان باید حلقه‌های اتحاد را تشکیل دهند و در برابر مستکبرین بایستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: همه می‌دانند نظام سلطه آمریکا حامی جنایتکاران و متجاوزین است و در مقابل ایران اسلامی حامی مستضعفان است و به همین خاطر آمریکا موضع تحریم را گرفته است.

وی بابیان اینکه تمام جنایت‌های موجود در منطقه به خاطر حفظ اسرائیل است، گفت: ان‌شاءالله روزی فرابرسد که امت اسلام این غده سرطانی را در قلب جهان نابود کنند چراکه آمریکا و اسرائیل و آل سعود خواهان جنگ میان امت اسلامی هستند.