مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 15621

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: پروژها و طرح های در شهر نهاوند در حال اجرا است که با بهره برداری از آنها، نهاوند نگین غرب كشور می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد حسین پور  در مراسم رونمایی از فیلم سرزمین نهاوند با اشاره به اقدامات عمرانی خدماتی، شهرداری نهاوند گفت:بام نهاوند یکی از مهمترین پروژه های در حال اجرا توسط این شهرداری می باشد که خوشبختانه با تعامل و همدلی شورای شهر توانستیم عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماییم و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول در حال انجام می باشد که با افتتاح این پروژه ها نهاوند نگین غرب کشور خواهد شد.

 حسین پور پروژه عمرانی چهار باغ را از دیگر طرح های مهم  نهاوند بیان کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژه شاهد تغییر در مبلمان شهری خواهیم شد و مکان مناسبی برای رفاه حال شهروندان و گذراندن اوقات فراغت همشهریان و هم چنین با توجه به قرار گرفتن این پروژه در بلوار کربلا محلی برای استراحتگاه مسافران خواهد شد .

حسین پور از جمله اقدام مهم انجام گرفته را افتتاح آبنمای موزیکا میدان مرکزی بیان نمود و خاطر نشان کرد:با افتتاح آبنمای موزیکال نشاط اجتماعی را در شهر شاهد می باشیم و این امر سبب شده که رونق اقتصادی تا حدودی در آن مکان و در شب محیا شود .

وی با اشاره به اینکه بایستی مانند مهندس علیمرادیان خیر نهاوندی عاشق شهر بود و برای آن قدم برداشت تصریح کرد: وجود فرد خیری مانند ایشان برای شهر غنیمت است .

حسین پور در پایان ضمن تبریک انتصاب شاهرخی به عنوان استاندار همدان گفت:با توجه به شناخت و علاقه استاندار به شهر نهاوند امید است با تعامل و همدلی بین مسئولین شاهد اقدامات خوب در نهاوند باشیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش