- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکا به خاطر حمایت از اسرائیل وداعش در انزوای جهانی قرار دارد

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند ، اظهار کرد: مذاکره با غربی‌ها و آمریکایی‌ها راه به‌جایی نمی‌برد و به نفع ملت نیست و تنها چیزی که دشمن را عقب می‌راند مقاومت در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به نیات شوم آمریکا در ماه‌های اخیر، گفت: آمریکا انتظار داشت پس تحریم‌های مجد خود در ۱۳ آبان همه شهرها بیرون بریزند و آشوب درست شود اما با تیزبینی و هوشیاری مردم این برنامه آمریکا محقق نشد لذا این نشان می‌دهد مردم متوجه توطئه دشمن و وفادار به‌نظام هستند.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: آمریکا به بهانه توان موشکی ایران تحریم‌های ظالمانه را وضع کرده ولی آمریکا مثل سابق نمی‌تواند با تهدید کشورها را با خود همراه کند که نمونه آن قطع‌نامه‌ای بود علیه مقاومت در شورای امنیت سازمان ملل به رأی گذاشته شد و کشورهای عضو به آن رأی ندادند.

وی بابیان اینکه امروز هر جا یک مقام آمریکایی برود مردم اعتراض می‌کنند اما در مقابل اگر چهره‌های مقاومت بروند استقبال می‌شوند، تأکید کرد: این مسئله پیام دارد و آن انزوای آمریکا به خاطر حمایت از اسرائیل وداعش و ایجاد ناامنی در دنیا است.

مغیثی ادامه داد: پایه روز دانشجو و جنبش دانشجویی شهادت ۳ نفر از دانشجویان در سال ۳۲ است که به خاطر اعتراض به سفر نیکسون آمریکایی به کشورمان به شهادت رسیده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر استکبارستیزی دانشجویان بسیار تأکیددارند که باید به این موردتوجه شود و نقش اساتید درزمینهٔ پرورش دانشجویان انقلابی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: امام فرمودند که کلید سعادت یک کشور به دست معلمین و دانشجویان است و امروز هم ۱۳ میلیون جوان و نوجوانی که در آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند اگر توسط معلمین و اساتید متعهد و دلسوز ولایتمدار آموزش داده شوند دنیا را تغییر می‌دهند.