سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15683

صدای نهاوند:
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند گفت: خوشبختانه تمامی منابع تولید آب شرب روستاهای شهرستان نهاوند سالم و فاقد آلودگی می باشند.

به گزارش صدای نهاوند، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری؛ اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در ۵ روستای شهرستان نهاوند عملیاتی شد،که هم اکنون ۲۰ درصد از پروژه شبکه توزیع آب در روستای دهفول به اتمام رسیده ضمن اینکه ۵۰ درصد ازپروژه تعویض شبکه توزیع آب در روستای دهنوعلیا نیز تاکنون عملیاتی شده است.

طاهری به اجرای یک هزار متر خط انتقال در روستای قلعه ذرتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضراجرای ۲ هزار متر از ۳ هزار متر خط انتقال در روستای زرین باغ به اتمام رسیده ضمن اینکه در روستای فیازمان احداث ۱۸۰۰ متر خط انتقال و مخزن نیز عملیاتی شده است.

وی به حفرو تجهیز ۳ حلقه چاه در روستاهای کهریز و میانگران اشاره کرد و افزود: احداث ۲ مخزن در روستاهای فیازمان و کوهانی در بازه زمانی مذکور امکان پذیر گردید که پروژه احداث مخزن روستای فیازمان در حال حاضر به طور کامل تکمیل شده و پیشرفت فیزیکی پروژه دوم ۴۰ درصد است.

وی در نهایت از اجرای ۳۵۰ مورد آزمایشات میکروبی و ۲۱۰ آزمایش فیزیکی و شیمیایی بر روی آب آشامینی مصرفی مشترکین روستایی در شهرستان نهاوندی در ۸ ماهه سال جاری خبر داد و بیان کرد:بر اساس آزمایشات انجام شده توسط واحد کنترل کیفی و مرکز بهداشت شهرستان نهاوند ، خوشبختانه تمامی منابع تولید آب در این شهرستان سالم و فاقد آلودگی می باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش