- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پیشرفت‌های هسته‌ای و توان نظامی ایران قابل‌مذاکره نیست

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر نهاوند، اظهار کرد: نقشه آمریکا برای مقابله با ایران لو رفته و آمریکا می‌خواهد ایران را ازنظر اقتصادی، سیاسی و روانی تحت‌فشار قرار دهد اما همه ما و مردم و مسئولین خود را برای مقابله آماده کرده‌اند.

مغیثی با بیان اینکه آنان می‌خواستند کار انقلاب را در تابستان و دی‌ماه و آبان ماه امسال تمام کنند، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تابستان داغی که دلشان را خوش کرده بودند از همیشه آرام‌تر بود لذا اگر مسئولین و مردم دست‌به‌دست هم دهند برای مقابله با آمریکا قطعاً آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند.

وی افزود:  امروز باید مراقب باشیم دشمنی که از درب بیرون کردیم از پنجره وارد نشود، دشمن اعلام کرد سال ۹۷ چه‌کارها می‌کنیم لذا باید مراقب و پیشاپیش دشمن‌شناس باشیم و توطئه‌های آنان را پیش‌بینی کنیم چراکه توصیه قرآن است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امینت داخلی ایران اسلامی، گفت: امنیت ایران به برکت اهل‌بیت و رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) در خاورمیانه مثال‌زدنی است چراکه هدف دشمنان ناآرامی در منطقه ایران است.

وی با اشاره به اعدام فرد قاتلی که در خیابان پاسداران تهران مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند، گفت: غربی‌ها و فرانسه در این خصوص خیلی جنجال کردند و گفتند حقوق بشر رعایت نشده اما ندیدند که این فرد جان سه نفر را چگونه گرفت این‌ها دشمنان ملت ایران هستند. الآن در فرانسه علیه نظام سرمایه‌داری چه خبر است؟ برخورد پلیس را ببینید آیا کشت و کشتار آنان در برابر خواسته به‌حق ملت شان جنایت نیست؟

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه پیشرفت‌های هسته‌ای و توان نظامی ایران قابل‌مذاکره نیست، گفت: امروز آمریکا می‌خواهد ایران را محدود کند و همان‌طور که دانش هسته‌ای را متوقف کردند همچنان متوقف بماند، مثل روزهایی که ایران بمباران می‌شد ولی توانی برای مقابله نداشت اما امروز دیگر مثل سال‌ها پیش نیستیم و ایران به عقب بازنخواهد گشت.