- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمادگی شهرداری نهاوند برای خدمات‌رسانی به شهروندان در فصل سرما

محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: هم‌زمان با فرارسیدن فصل بارندگی، شهرداری نهاوند تمهیدات ویژه‌ای را به‌منظور اجرای اقدامات خدماتی در خصوص پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر سطح شهر و رفاه حال شهروندان در نظر گرفته است .

حسین پور گفت: لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها و ایجاد آمادگی‌های لازم نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر ازجمله فعالیت‌هایی است که پیش‌بینی‌شده و مخازن مخصوص حاوی کیسه‌های ماسه و نمک نیز به‌منظور دسترسی سریع شهروندان در سطح شهر و نقاط لغزنده و حادثه‌خیز شهری جانمایی می‌شود .

شهردار نهاوند ادامه داد: از دپوی۴۰۰ تن ماسه و نمک خبر داد و گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر ماشین  آلات شامل ۲ دستگاه گریدر ، ۳ دستگاه لودر ، تیغه برف‌روب ، بابکت و… تجهیز و نمک و ماسه نیز به مقدار کافی برای مقابله با مشکلات احتمالی تدارک دیده شده است .

شهردار نهاوند در پایان از همشهریان خواستار شد تا در راستای تسهیل در برف روبی معابر با عوامل شهرداری همکاری لازم را بعمل آورده و در صورت بروز مشکل با شماره ۷-۳۳۲۳۷۴۴۵ داخلی ۱۴۴ تماس حاصل نمایند.

وی افزود: مشارکت و همراهی شهروندان نیز در فصل بارندگی و سرما بسیار مهم و مؤثر است و همراهی و همکاری شهروندان با شهرداری درصد موفقیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را در فصل سرما افزایش می‌دهد