- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند آغاز به کار کرد

به گزارش صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن قدردانی از جمع انقلابی که جشنواره عمار را اجرا و دنبال می‌کنند، گفت: جشنواره فیلم عمار به دستور مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ به جریان افتاد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ادامه داد: علت فعالیت این جشنواره از سال ۸۸ به بعد این بود که متأسفانه یک عده در جریان فتنه ۸۸ فریب خوردند و نمی‌توانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: در جریان جنگ صفین عده‌ای آمدند نزد حضرت علی(ع) و عرضه داشتند که ما نمی‌دانیم حق با شماست یا معاویه چراکه شما یار پیامبر بودی آن‌هم بودند، شما نماز می‌خواندی و آن‌ها هم می‌خواند و غیره و همین‌ها باعث شد عده‌ای کنار بنشینند و بگویند نه به علی کمک می‌کنیم نه به معاویه که نهایت هنرشان این شد.

وی با تأکید بر اینکه حق و باطل مصادیقش عوض نمی‌شود، گفت: امروز همه با باید هوشیار باشیم و بدانیم که صحبت‌های آن زمان فتنه گران را چه کسانی مطرح می‌کنند تا به دام شیاطین نیفتیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه حق و باطل باهم کنار نمی‌آیند، تصریح کرد: امروز هم این مهم جواب افرادی است که می‌گویند تا کی جنگ و تحریم و غیره.

وی افزود:حماسه  ۹ دی بر خواسته از عمق عشق و ارادت مردم به ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب با انواع برنامه‌ریزی‌ها درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی همیشه مردم با بصیرت ایران آن‌ها را ناامید کرده‌اند.

وی افزود: مردم نشان دادند هر جا که لازم باشد از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و روز ۹ دی نیز با حرکتی به‌یادماندنی این موضوع را اثبات کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد:  صبر انقلابی مردم با بصیرت بعد از تحمل هشت ماه فتنه‌گری فتنه‌گران و حامیان خارجی‌شان، سرآمد و در روز ۹ دی با حضور خود درصحنه فتنه‌گران را رسوا کردند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز نیاز است فیلم‌سازان انقلابی در این عرصه برای روشنگری ورود کنند، گفت: فیلم‌سازان ابعاد فتنه‌های۷۸ و ۸۸ و غیره را برای مردم به تصویر بکشند.