مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 15882

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ نیز متعلق به هیچ گروه، جریان، تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثیاظهار کرد:  ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی همواره در برابر تهاجم‌هایی که دشمنان قسم‌خورده علیه آن داشتند ایستاده و از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

مغیثی در ادامه با اشاره به حماسه غرورآفرین ۹ دی که باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: مردم ایران اسلامی در سال ۸۸ پس از آشوبگری‌های فتنه گران به بهانه‌های واهی  با حضور در حماسه ۹ دی بار دیگر اعلام کردند که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت دشمنان داخلی و خارجی امنیت و اقتدار آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه یکی از پیام‌های حماسه ۹ دی این بود که امکان فروپاشی نظام و استحالۀ کشور از درون وجود ندارد، گفت: ازآن‌پس بازهم دشمنان ایران اسلامی دست از توطئه‌های خود برنداشتند و همواره به دنبال برانگیختن احساسات مردم با استفاده از حربه‌های مختلف هستند اما خوشبختانه مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و نمی‌گذارد دشمن برای آن‌ها تصمیم بگیرد.

وی اظهار کرد: بزرگداشت حماسه ۹ دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ نیز متعلق به هیچ گروه، جریان، تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

برخی معاندان و باقی‌مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل دهند امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه برخی معاندان و باقی‌مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل دهند، گفت: این رفتار خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگ‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی ۸۸ مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود، اظهار کرد: ۹ دی ۸۸ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه در یوم‌الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرارداد، اظهار کرد: آن حماسه عظیم و حضور ملی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری به‌درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی (ع) و دست خداوند بود که از قلوب باایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را درهم‌پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

وی با تأکید بر اینکه ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی ۹ دی‌ماه که به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است با حضور خود در برنامه ها با آرمان‌های جمهوری اسلامی، امام و شهدای گران‌قدر تجدید پیمان خواهند کرد، گفت: ایران اسلامی امروز بیش از هرزمانی نیازمند وحدت حول محور ولایت است چراکه همه جهان با هر آنچه در توان دارند به جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و غیره با ایران اسلامی پرداخته‌اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش