- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حماسه ۹ دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست/بساط فتنۀ فتنه‌گران برچیده شد

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثیاظهار کرد:  ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی همواره در برابر تهاجم‌هایی که دشمنان قسم‌خورده علیه آن داشتند ایستاده و از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

مغیثی در ادامه با اشاره به حماسه غرورآفرین ۹ دی که باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: مردم ایران اسلامی در سال ۸۸ پس از آشوبگری‌های فتنه گران به بهانه‌های واهی  با حضور در حماسه ۹ دی بار دیگر اعلام کردند که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت دشمنان داخلی و خارجی امنیت و اقتدار آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه یکی از پیام‌های حماسه ۹ دی این بود که امکان فروپاشی نظام و استحالۀ کشور از درون وجود ندارد، گفت: ازآن‌پس بازهم دشمنان ایران اسلامی دست از توطئه‌های خود برنداشتند و همواره به دنبال برانگیختن احساسات مردم با استفاده از حربه‌های مختلف هستند اما خوشبختانه مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و نمی‌گذارد دشمن برای آن‌ها تصمیم بگیرد.

وی اظهار کرد: بزرگداشت حماسه ۹ دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ نیز متعلق به هیچ گروه، جریان، تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

برخی معاندان و باقی‌مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل دهند امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه برخی معاندان و باقی‌مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل دهند، گفت: این رفتار خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگ‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی ۸۸ مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود، اظهار کرد: ۹ دی ۸۸ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه در یوم‌الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرارداد، اظهار کرد: آن حماسه عظیم و حضور ملی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری به‌درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی (ع) و دست خداوند بود که از قلوب باایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را درهم‌پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

وی با تأکید بر اینکه ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی ۹ دی‌ماه که به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است با حضور خود در برنامه ها با آرمان‌های جمهوری اسلامی، امام و شهدای گران‌قدر تجدید پیمان خواهند کرد، گفت: ایران اسلامی امروز بیش از هرزمانی نیازمند وحدت حول محور ولایت است چراکه همه جهان با هر آنچه در توان دارند به جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و غیره با ایران اسلامی پرداخته‌اند.