- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فتنه ۸۸ با حضور حماسی مردم خنثی و فتنه گران رسوا شدند

به گزارش صدای نهاوند، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی پیش از ظهر یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و انقلابیون شهرستان نهاوند برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در جمع پرشور مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی این شهر گفت: روز ۹ دی در تاریخ ماندگار شد و مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی با احدی تعارف ندارند.

وی گفت: به گواه دوست و دشمن عاملی که فتنه های این ۴ دهه انقلاب را خنثی کرده است حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در عرصه ها و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: دشمنان همیشه در حال برنامه ریزی برای ضریه زدن به انقلاب اسلامی هستند و بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه ها و فتنه ها را بر علیه مردم اجرا کرده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان فتنه های ۷۸ و ۸۸ را به راه انداختند تا به انقلاب ضربه بزنند ولی همیشه حضور مردم نقشه های آنها را خنثی کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بابیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران را از حیات ساقط کنند، گفت: ۹ دی سندی ماندگار از پایبندی مردم به انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌ حسن نوروزی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی شهرستان نهاوند با اشاره به حوادث و فتنه‌های پیرامون انقلاب اسلامی، گفت: ایران اسلامی همواره از بدو انقلاب موردتهاجم دشمنان قرار داشته به طوری که روزی با اختلاف‌های قومیتی در جغرافیای ایران اسلامی، روزی با جنگ تحمیلی، روزی با ترور و امروز هم با جنگ نرم و نفوذ روبرو است و باید در برابر این توطئه افکنی ها مقاومت و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در اوایل انقلاب انتظار از بین رفتن انقلاب را داشتند، گفت:مردم ایران اسلامی همواره دشمنان را ناامید کرده اند و ۹ دی سندی ماندگار از پایبندی مردم به انقلاب اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب در فتنه ۸۸  همه ابزارها و تشکیلات خود را برای شعله‌ورتر کردن آتش فتنه پای‌کار آوردند.

نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: انگلیسی‌ها و سفارت این کشور در فتنه ۸۸ بسیار فعال بود و توطئه می‌کردند و ابزارهای رسانه‌ای آن‌ها نیز در خدمت فتنه گران بود.